2009. január 2., péntek

Itt az Újév!

Karácsony szokásosan telt. Szent nap itthon vagyunk és elhívjuk papát hozzánk vacsizni. 25-én szintén itthon vagyunk a semmit tevés közepén. 25-én a dédimamámnál gyűlt össze az egész család ebédre.
27-én egy kutyás talira mentem Pengővel. Jó volt eltakintve a kóbo nlémet juhászkutyától, aki megtámadott minket. Pengőtől eltérítettem egy rugással. De elkapta szegény Masa farkát majd Rafi nyakát. Szerencsére senkinek nem esett komoly baja. Éger-tető nagyon jó volt. Rég voltam ott, nem is emlékeztem rá. Pengő egész délután meg sem nyikkant annyira kifáradt. :)

Szilvesztert itthon töltöttük. Semmi különös nem volt.

Mára ismét kutyás talit szerveztünk. Sajnos nem tudtam elmenni Komlóra fuvaros nélkül, de a képek alapján biztos jó volt.

Nincsenek megjegyzések: